2008. október 17., péntek

Intró

Belevágok én is :-) Egy hete érkeztem, úgyhogy nem emlékszem már túl jól, miket írtam volna frissiben. A legalább egy hetes késleltetést igyekszem továbbra is tartani, így megkímélve benneteket számos "de szép nagy pókot láttam ma" típusú vicces történettől. Ismeretterjesztésképpen tőlem tévésorozatot kaptok: a repülőgépülés fejtámlájába épített szórakoztatóegységben akadtam rá a Big Bang Theory-ra, két szerencsétlen lúzer fizikus + egy szőke jónő alaphelyzetre építenek olcsó poénokat. Hát lehet nem rajongani valakiért, aki a Halloween-partira Doppler-effektusnak öltözik? (ez a repülőn látott részben volt, a belinkelt videó nem ez, hanem egy másik.)

[Szolgálati közlemény: mivel Szityú most alszik, vettem a bátorságot, és beletettem a youtube-ról egy videót a szövegébe, ahol néhány jelenet van a filmből. MiRe]



Jutúbon sajnos túl törvényfélők ahhoz, hogy feltegyék a teljes epizódokat, a linkelt kínai csoda viszont elképesztően lassú, és beágyazni se sikerült ide, torrentet javasolnék én, vagy türelmet.

A Rutgers egyetemen leszek 5 hónapot. Hogy ez hol van, bennem sokáig konfúziót generált (még indulás előtt). Röviden: Ez New Jersey állam állami egyeteme, és New York határában van. A pontos helyzetet illetően Newark, New Brunswick és Piscataway neve merült fel lehetőségként, amiből az utolsó a helyes. Illetve igazából mindegyik, mert nincsenek nagyon messze ezek a városok egymástól, az egyetem pedig böszömnagy. Érzékeltetek. Mindhárom városba belelóg, kb. 100 épület, 10 egyetemen belüli buszjárat és saját egyetemi napilap (ez utóbbi azért túlzásnak tűnik, talán még egy Tesco-akciósújság is izgalmasabb).

Az egyetemi buszjáratok gyakran járnak és ingyenesek, viszont kizárólag az egyetemen belül. A ház, amiben szobát sikerült bérelni, szintén Piscatawayben van, de kb. 45 percre van gyalog. Ettől annyira meginspirálódtam, hogy szombaton megtanultam biciklizni, azóta közlekedek vele valahogy. Fejlődőképes vagyok, kedden megismerkedtem a váltó nevű csodával is (áldassék kitalálójának a neve), és leszokóban vagyok az agresszívkismalacos megállásról.

Ha minden jól megy, lesz szó hamarosan a házról, az egyetemről, a lakótársakról, New Yorkról és wikipedia-alapú érdekes adatokról. Írjatok emailt, kommenteljetek!

8 megjegyzés:

Unknown írta...

Hello Szityu!
Orulok, h te is megerkeztel! :)
Irj te is sokat.

a megjegyezesm a posthoz az lenne, h nekem nincs belinkelve semmi video. de ez biztos az en hibam... :(

es milyen messze laksz a varostol?

es eddig nem tudtal bicozni?

rith írta...

nagyon szuper, hogy blogduót írtok! el is raktam gyorsan a readerembe. :)

Szityú írta...

Sziasztok!

Videóról: kínaiak fantasztikusan fejlődnek a tudomány és technika minden területén, élen az űrkutatással, de tisztességes jutúbot még nem tudnak írni, úgy tűnik. Embeddelés helyett linkelem a teljes epizódot, Réka pedig volt olyan jófej, hogy keresett beágyazható részleteket a jutúbról

A városban lakom, kérlektisztelettel, 50000-es kisvárosság ez. Mondjuk eléggé falusias a környék.

Bicózásról: eddig mindig felesleges tudásnak tűnt. Most meg lett motivációm :-)

Ritmo, te nem fogsz blogolni?

rith írta...

@szityú: hááát, posztolgatok, de inkább képes beszámoló, mint szöveges. eddig.
íme:

http://h-turm.blogspot.com/

Unknown írta...

behalok tőletek:), jók vagytok ismét:), egyébként most épp vicces olasz nyelvű blogokat keresek olaszoktol (tangyak:S),ők miért nem tudnak ilyeneket?!:Dhappy day, joblogolast.s.o.s.
(news:most mar az uj billentyuimmel irok, a regi csak beszolni tudott (+ levest enni:)), khm..;))

Unknown írta...

Csao Szityu!

ez aztan a meglepetes, meg a vegen megerem, hogy kozos bringaturara megyunk :-))

orulok, hogy rendben megerkeztel.
no es a sorok milyenek?

Zalan

Szityú írta...

Helló Zalán!

az, hogy tudok biciklizni, egyelőre nem jelenti azt, hogy élvezem is ;-)

Sört meg még nem láttam itt :-( sima bótban nincsen, Liquor store-ba meg még nem botlottam. Mikor New Yorkban voltunk, akkor is voltunk annyira lúzerek, hogy a pizzéria, ahova beültünk, nemcsak drága volt és szar, hanem alkoholmentes is...

Unknown írta...

csa Szityu!

ami kesik nem mulik! vagy ahogy mondani szoktak: evessel jon az ember etvagya.

latunk mi meg teged a Tour de France-on :-)))

Zalan