2011. március 20., vasárnap

Olvasóbosszantó

Épp a kerti pálmafák árnyékában hintázom a laptopommal (bár árnyékra már nincs szükség, feljöttek a csillagok, ciripelnek a tücskök/kabócák/majmok, és a kellemes huszonhárom-huszonnégy fokban próbálom meg értékelni a mai napot.

Reggel például korán fel kellett kelni, hogy az elkészült reggelit megegyük, pedig tegnap este sokáig az oistinsi halsütödéknél őgyelegtünk (ezúttal a delfinhalat [ami nem az emlős, hanem egy hal!] és repülőhalat kóstoltunk, de persze mindenre sor kerül majd...), hallgattuk a helyi kareokézókat, néztük a táncosokat, nézegettük a korallnyakláncokat, aztán meg egyszerűen sörözgettünk a társasággal. Vigasztalásképpen bementünk reggeli után a tengerbe (a sziget keleti oldalán óceán van, a nyugatin tenger :-D), búvárpipáztunk (nem megyünk le a tenger fenekére, hanem csak felülről nézegetünk be a tengerbe, és pipán lélegzünk). Voltak a kétféle kék halak, a nagy világoskékek és a kis neonkékek, a fele-narancssárga-fele-sötétkék halak, a csíkosak, négyzetrácsosak, néha egy-egy raj is, rá még a rája, meg a végén a halszerelvény, ami úgy aránylott a többi halhoz, mint autó a csuklósbuszhoz. Kicsit ezután érthető módon pihenni kellett, ebédelgettünk lazán,

aztán Szityú elpróbálta az előadását, és ezután meg végképp kellett egy kis kikapcsolódás, úgyhogy visszamentünk a strandra (47 lépés), előbb úszkálni egyet, aztán még egy kört búvárkodni. Javítani kellett ugyanis a délelőtti élményen, mert akkor, úgy tűnik, apály volt, és nagyon sekély volt a korallzátonyok fölött a víz, és még meg is sértettem magam, de szerencsére délután, dagálykor, már jobban alakultak a dolgok. Levezetésképpen fényképeztünk naplementét, aztán elfogyasztottuk a vacsorára kapott fél csirkét (helyi zöldségkörettel), a rumos-mazsolás fagyit (valódi rummal), aztán már csak ez a lebegés maradt, a fák alatt.

Hát, volt már rosszabb is.

Unknown írta...

+%=/%!+!!/+"&@{>#&@!!!!!

Le is fordítsam, vagy fog menni anélkül is? :-P

(Enyhítő körülménynek azt tudnám felhozni, hogy aki két évet lehúzott Edmontonban, az megérdemli, hogy néha pár napig ne fázzon. De azért csak viselkedjetek rendesen.)

minora írta...

Csatlakozom az előttem szólóhoz: megérdemlitek ezt a kis napfürdőt, sokat dideregtetek ti ezért már előre

druppeltjes írta...

Én meg csak bosszankodom:).