2011. március 18., péntek

Tudósítás Barbadosról 1.

Miután Torontóban a reptéren töltöttük az éjszakát (ebben persze már van tapasztalatunk, de ilyen kihalt repteret még nem láttunk: egyetlen kajálda tartott nyitva, és mind a kb. 10-15 ember akörül összpontosult...), megérkeztünk Barbadosra: meleg van, meg cukornádültetvények (most először mentünk át a sziget belsején, közös taxival 11-en, akik mind a Szityú workshopjára érkeztek, és már értem, miből csinálják azt a sok rumot), virágok, madarak... és persze a tenger. A szobánk még nem volt kész, mikor megérkeztünk, úgyhogy jobb híján ;-)) azonnal átöltöztünk, és irány a beach - egyik srác megszámolta, 47 lépést kell tenni a szobából a tengerpartig. :-DD A házunk közvetlenül a tengerparton van, a verandát betölti a hullámok zaja, és visszajött a homok is: tavaly a kutatóház melletti tengerparton köveken kellett kibotorkálni (valami nagy vihar után visszamosta a víz a tengerbe a homokot), most végig homokos, és mindenhol kristálytiszta. A vízből nézegettük a part zöld ívét, ahogy a pálmafák alatt kanyarognak a homokos strandok, gyönyörűen sütött a nap, de nem égetett, és éreztük vala, hogy ez jó.
Estére aztán kaptunk finom vacsorát is, a kutatóház személyzete repülőhalat készített, jó fűszeresen, és még egy kis tortát is. Szityú most épp sörbeszerző körúton, én meg, tán kitalálható, blogolgatok. :-D
Folyt. köv.!

pi írta...

Milyen kutatás ez? Andit nagyon érdekli :-)

MiRe írta...

Real-time reinforcement learning. Mi a feature-keresés alapproblémáiról adunk elő, videojátékokon tesztelve. ;-))) Tudom ajánlani Andinak is, nagyon érdekes terület. :-D