2009. október 22., csütörtök

Nyivákolás helyett

Most nem panaszkodom (hogy is lehetne, ugye, ha épp miközben ezt írom, pattog át egy mókus a szemben levő ház tetején...), mert inkább dolgozom. Tegnap végképp kiborított az Egyetem, az Élet, a Világmindenség meg Minden (fontos a kiegészítés), de (hopp, még egy pattogó mókus, ugyanabban az irányban - lehet, hogy kicsit lejt a tető?) addig zennnnnnntem, amíg ezen világi hívságokon túl nem léptem, és álltam neki végre valami értelmeset csinálni. Például töltöttem föl képeket a netre. Igazából csak ennyit akartam most mondani: ott megnézhetitek a szobámat, a kilátást a lakásból, és egy kedves ismerőssel, Andival való kóborlást a városban... Hadd lássam, ki nem kattintott még?!

1 megjegyzés:

Judit írta...

Jelentem, én kattintottam! :-) És nagyon örülök annak, hogy megint van élet a blogon, és remélem, hogy lassan már csak a jó hírek lesznek itten olvashatók (merthogy rosszak már nem lesznek, úgy értem természetesen). És hogy ne ragozzam tovább: Pussz!