2010. május 16., vasárnap

Tim Minchin

Most, hogy közeledek(! - de még ne igyunk előre a medve bőrére!) a disszertáció végéhez, el kell kezdenem összegyűjteni a köszönetnyilvánításhoz is az emberek és intézmények nevét. Hihetetlen csak belegondolni is, ki mindenki járult hozzá, hogy egyszer elkészüljön ez az önmagában azért (bármikor elismerem) jelentéktelen kis munka. Egy olyan embert szeretnék most kiemelni, aki kicsit kilóg a többiek közül: a leghalványabb elképzelése sincs arról, hogy mennyi nehéz pillanaton segített keresztül. Ladies and gentleman, Mr. Tim Minchin!

Amikor félkézzel gépelni tanultam, hogy a folyamatos jövőbeli kilátástalanság ellenére befejezzem a disszertációmat, akkor ezzel nyugtatott:


Amikor kedvetlen voltam:


Amikor romantikára vágytam:


És amikor ki akart törni belőlem a rock lázadó szelleme:


Ha valaha álláshoz jutok, akkor javasolni fogom, hogy a phdcomics.com és Tim Minchin a PhD-s mentálhigiénés órák törzsanyaga legyen. Addig is fogyasszátok egészséggel - és persze mértékkel (disclaimer: a napi nyolc óránál több timminchin élettani hatásait még vizsgálják brit tudósjelöltek)!

11 megjegyzés:

Bence írta...

Bréking! Bréking!
Megvannak a vizsgálatok eredményei: napi nyolc óra feletti Tim Minchin hallgatás esetén nagy az esélye, hogy a páciensek akkut dalfejbenragadást kapnak.
Nekem már többször volt olyan, hogy csakazértsenem hallgattam, mert már csak az ő számai jártak a fejemben egész nap. :) Ahhoz képest, hogy nagyon szeretem őket, ez egész idegesítővé is válhat.

MiRe írta...

Ó, ismerem az érzést, amikor azért nem tudok elaludni, mert nem tudom lekapcsolni Tim Minchint a fejemben... :-D
És már megint midet törted el? ;-))

Bence írta...

Most semmimet, csak gyakorlom, hogy hogyan jelentsem be, ha majd igen. :)

minora írta...

Most, hogy hullafáradtan fekszem az ágyban érdekes hanghatásra leltem ebben a Rin-tin-tin-ben (azt hiszem én így fogom nevezni.)
Elképzeltem Réka a lelkiállapotodat, mit okozhatott neked ez a pasi...
Egyébként nem rossz! Lehet, hogy megszeretem?

MiRe írta...

A Rin-tin-tin nagyon jó. :-D Bencével/Gergővel meg fordíttasd is le, miről énekel, az még hozzátesz majd az élményhez. ;-))

Bence írta...

Most jöttem rá, hogy a Prejudice című számból én másik verziót szoktam hallgatni (a secret policeman's ball-félét), pedig ez sokkal jobb. :)

MiRe írta...

Először én is azt hallgattam csomó ideig, de megtaláltam ezt is. És a Beyonce-alakítását láttad már? ;-) Bár az azért annyira nem üt, mint ez: http://www.youtube.com/watch?v=r0HNu77t354
Kötelező! ;-))

Bence írta...

Ezt nem ismertem, de az utána következő számot igen.
Nem tudom, hogy én vajon tudok-e neked újat mutatni Mr. Minchin munkásságából, de azért megpróbálom:
http://www.youtube.com/watch?v=XA2udpPjxUk&feature=related

MiRe írta...

Ezt tényleg csak nemrég hallottam először, de már elkéstél. ;-)

Bence írta...

Na azert megprobalom megegyszer:
http://www.youtube.com/watch?v=9UWtcSvtiQw&feature=related

MiRe írta...

jól van, ez tényleg új volt, köszi. Ezzel persze Szityúnak is érvet szolgáltatunk, hogy miért kell még az eddiginél is több TM-t hallgatnom. :-D