2010. november 4., csütörtök

Új bejegyzés!

Nem kizárt, hogy az edmontoni fagyok újra beizzítják az Amlopa blogmotorját (ezt a képzavart Szityúnak ajánlom sok szeretettel - amúgy ma láttam, hogy a parkolókban mindenhol konnektorok vannak - kitaláljátok, hogy miért? innen már könnyű kéne, hogy legyen...).

Edmontonról többek között megtudtam, mennyire élénk város. A helyiek ugyanis két becenevet adtak neki: Deadmonton és Edmonoton. A féktelen partik városa (különösen Halloweenkor... ;-) ).

Jövő héten ki is ruccanok egyet Victoriába, ami a nyugati part mellett egy szigeten van, és ott fogok konferenculni. Ma találkoztam egy itteni poundistával, akinek említettem a konferenciát, és ő kicsit mentegetőzve figyelmeztetett, hogy Victoria azért csendes kis város, nem igazán pörög ott az élet... Én pókerarccal bólogattam, lélekben pedig a földön gurgulászva röhögtem, hogy ezt egy edmontoni tanár mondja.

De azért ma pl. megyek egy Nobel-díjas költő, Derek Walcott felolvasóestjére, és le fogom fényképezni, mert gyűjtöm a Nobel-díjasok fényképeit. Ez lesz az első.

No, bemelegítésnek (khm) most ennyit, aztán hátha jelentkezem még.

1 megjegyzés:

pi írta...

Én tudom a konnektorok mire valók, bár Hamiltonban nem már voltak. Viszont láttam kocsi elejéből a hűtőrács mögül villásdugót kilógni. Nem, nem konnektoros hibrid autó volt.